Tankar kring kläder

Sitter här och funderar på vad jag ska köpa för vinterjacka i år. Hur svårt som helst ju. Kappa? Duffel? Parkas? Dun? Hjälp!

Nu är älsklings 30-årspresent köpt och klar, oj vad glad han kommer bli!

Imorgon är det dags för gymmet igen. Ni ska bara veta hur duktiga vi var där igår. Vi körde massa kondis och ökade vikterna på massa maskiner. Det bästa av allt är att det inte är ett dugg tråkigt att gå till gymmet. Vad är det för snack folk har om att det är trist? Jag kan verkligen inte hålla med. Visst, jag kan förstå om det är tråkigt att gå själv, jag går ju ändå med min bästa vän, men ändå, man mår ju så bra efteråt!

Jag och Baby var och gosade med Alva en stund igår också. Den ungen blir ju bara sötare och sötare för varje dag. Växer så det knakar gör hon också.

Nepp nepp, har inte tid att sitta här mer nu. Måste greja lite med csn.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback