Nudlar

Just nu pluggar jag, men jag har tagit en kort paus för att koka lite nudelsoppa. Tycker det är så himla gott! Nån mer?

På fredag börjar jag och Baby att träna, tjohej! Så om ni undrar vem som kommer ha Sveriges värsta träningsverk på lördag så är det bara att tänka på mig ha ha. Men det ska bli grymt skönt!

Idag ska jag iväg på ett snabbis-ärende på sjukhuset. Inget allvarligt! Bara ett ärende =)

Idag ska Camilla få sin bebis egentligen. Jag hade satsat på igår, men nää jag har inte hört nåt, så någon bebis kom nog inte då. Får se idag då. Men om jag skulle få vara med och slå vad igen, så skulle jag satsa på fredag =) Mamma har satsat på lördag och Baby den 15:e. Vad tror ni?

Nu ska jag äta min soppa, dricka ett glas mjölk och fortsätta plugga.

Todeloo!

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nudlar e mumsigt ju!! ;)



Hmm hade ju varit kul om bebisen kom idag 090909 ;)

Hon får trycka. =P



Kramar

2009-09-09 @ 12:43:50
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Fiia

hehe jopps vore ju det..

Antar att din inte kommit nån bebis än. =P



Joo lite, men hade mycke "Skit" med mig hem igen.. men sålde väl för ca 1300.. =O/

Hade ju hoppats på men men men alltid någe. ;)

Tur man har en sambo som drog in 4600 i helgen. =D



Kramar

2009-09-09 @ 21:38:31
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Nu står du och steker hamburgare åt mig=)

Jag börjar nog bli lite hungrig nu!

Det kommer att bli väldigt goda hamburgare=9

2009-09-10 @ 18:39:32

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback