Mulet och grått

Men fy vilket grått och trist väder det är idag, man blir ju trött och svidig i ögonen.

Jag har ännu inte fått veta om jag har kommit in på handelsutbildningen, men fortsätt håll tummarna! Håll även tummarna för min gamla vän Linda som även hon har sökt dit.

Igår köpte jag älsklings 30-årspresent, tror han kommer bli jätteglad..och överraskad =)

Idag ska jag hem till mamma en sväng, vi ska luncha och skvallra.

Träningen går så himla bra. Tre dagar i veckan går jag och Baby till gymmet och satan vad vi pressar!! Men det är så himla skönt efteråt. Idag ska även älskling börja gymma, fast på sitt jobb.


Älskar verkligen den här bilden på lilla Alva <3

Nu ska jag torka mitt hår, ha en fin dag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback