Match KM

Igår och idag spelar hun match km, så jag är änkling fram tills klockan 18 på kvällarna.

Igtår spenderade jag först dagen på marieberg med Baby, hennes bror och hennes mamma. Mycket trevligt. Det blev lite shopping (svimma inte nu, men jag shoppade ingenting!!!) och sen god lunch. Efter det brummade jag hem till min mormor dit jag och mamma var bjudna på fika. Också trevligt. Jag och mamma försökte lära mormor hur man ringer och tar emot samtal på hennes nya (och första någonsin) mobil. Det gick väl sådär. Men det är bara att öva. Ha i åtanke att hon faktiskt är 82 år!

Sen på kvällen kom hun hem. Då käka vi lite och kollade på "Här är ditt liv" Men det var inte så särskilt bra tyckte varken han eller jag.

Idag ska jag plugga lite och kanske gå till gymmet och köra lite kondition. Ska se om jag får med mig Baby. Jag sms:ade henne igår kväll och frågade, men fick inget svar. Ha ha jag tog det som ett nej. Men jag tänker fråga idag iallafall! Annars får jag väl gå dit själv.

Det var lite information om vad jag har haft för mig. Ha en bra dag nu!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback