Plugg plugg plugg

Först ett svar till min svärmor: nej, jag har inte skollov. Jag önskar att jag hade, men nej =) vi går ju efter universitetets skolupplägg och dom har inte heller lov nu.

Hur som helst, idag har jag pluggat för fullt inför provet imorgon. Jag har bråkat med CSN också, men det gör jag varje dag känns det som, så det var inget nytt. Men nu kan mina problem hos dem möjligtvis ha löst sig, tack vare lite (eller ganska mycket) hjälp från Ann i skolan. Men som sagt, jag tror inte på något förrän jag har fått se resultat.

Strax ska jag ta en paus i pluggandet och åka och bowla med min älskling. Sen ska vi käka någonstans, men efter det tar jag upp pluggandet igen. Jag tror jag kan det mesta nu, men Maslows behovstrappa vill inte fastna i min hjärna. Men vet ni, det löser sig =)

Oj oj, nästa vecka ska jag, Baby och älskling tatuera oss!! Jag längtar, vi har fan väntat sedan i somras, det var hur lång väntetid som helst. Men på torsdag smäller det =) Jag säger inte vad jag och älskling ska göra för tattoo, utan det får ni se =) Baby ska iallafal göra en rosa flamingo på vänstra underarmen. Lite spännande är det, för det här blir älsklings första taurering!

Nä, ladda upp bowlingarmen så att jag kan vinna över älskling är vad som gäller nu.

Ha en strålande kväll!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback