Nya sängen anländer idag!

Tjoho idag ska jag, Emil och svärpappa åka och köpa våran nya säng. Ska bli såååå skönt med en ny, dessutom tyckte aldrig jag och Emil att den gamla var varken särskilt snygg eller praktisk. Så att den gick sönder gjorde egentligen detsamma.

Idag är jag ledig från skuulan. Vi skulle egentligen ha självstudier idag, men eftersom jag och Linda var så duktiga och gjorde dom igår, så blev det en ledig dag idag istället. Så om en pytteliten stund ska jag åka hem till Baby och umgås. Jag är sååååååååå glad att hon bor nära mig nu! Och att Honey bor i exakt samma hus som Baby, det ger mig så mycket glädje att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Okej, nej, ska inte sitta här och slösa min tid. Hoppas ni har en fin dag =)

Emil, jag älskar dig så himla himla mycket! Tänk att jag fick gifta mig med en så fin människa.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback