Grattis Karin och Henrik!

Grattis Karin och Henrik till ert fina bröllop och till att ni har funnit varandra! Ni passar varandra perfekt och bröllopet var otroligt vackert. Ni kommer verkligen minnas den dagen för alltid. Tack för att vi fick vara med och förgylla den!

Ja, igår var alltså jag och Emil på bröllop. Bröllopet var i Örebro slott och festen i Ekeby bygdegård. Det bjöds på mat, fika, choklad och alkohol i mängder. En helt perfekt dag med fina människor.

Idag kommer min fina vän Camilla hit tillsammans med sin dotter Alva. Så räkna med massa mys! Det är första gången lilla Alva kommer hit, ska bli kul att se hur Morris reagerar.

Imorgon är det dags för skola igen och även träning. Men sen är det tisdag och då fyller min älskling 30 år! Hurra!

Nu ska jag duscha, men ha en fin dag alla!

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: svärmor

Dom är verkligen fina!

2009-10-04 @ 12:42:05
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: Emil

Det var ett väldigt fint bröllop=)

Kommer du ihåg när vi gifte oss?

2009-10-04 @ 12:52:58

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback