Fredagsmys

Sitter här och myser. Älskling och jag har haft en så himla bra kväll. Vi har ätit hemmagjorda rårakor, kollat på idol, druckit julmust, kramats, pussats och spelat tv-spel. Nu spelar älskling Fifa 10 och det hade jag ingen lust att vara med på, så jag satte mig vid datorn en stund.

Imorgon ska jag spela badminton med honey och baby. Älskling ska också spela, men med sin bror. Jag tycker badminton är jättekul!

Imorgon kommer även mina fina vänner Camilla och Liam med deras lilla Alva hem till oss. Vi ska bjuda på middag och ha det allmänt mysigt.

Nu ska jag kolla runt lite. Hoppas ni har haft en lika mysig kväll som jag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback