Congrats!

Idag fyller Honey 27 år, grattis min gamla Emmlutt =) Jag tycker inte det var längesedan alls som du fyllde 22 och vi hade den där galna festen..men uppenbarligen är det ett tag sen haha, för guds skull jag var ju bara 19 då!

Hur som helst har Honey fest ikväll..jag ska dit och säga hej å grattis, men kommer ta det lugnt, för jag har så himla ont i min mage =(

Helgen blir också lugn, på söndag är jag och hun bjudna på middag hos mamma. Imorgon ska vi bara mysa sådär som bara vi kan =)

Ha en fin dag och grattis till honey igen!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina/sinneskatten

En bamsekram till dig och hoppas magen blir bättre.

Och så vad kul att du hoppar på min k9mmand foto utmaning, börjar nästa fredag.

2009-10-23 @ 18:58:34
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: linda

Hoppas du mår bättre i magen nu!

Såå skönt med långhelg, lr vad säger du?! :D

Kram kram

2009-10-25 @ 09:21:51
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback