Tråkmåns

Jag vet, jag är en tråkmåns nu när jag knappt skriver i min blogg längre. Men ge inte upp, snart kommer min inspiration tillbaka. Någonting säger mig att jag inom en viss framtid kommer bli mycket intresserad av att skriva här. Häng kvar vetja och se om jag har rätt =)

Vad kallt det är ute nu! rena vintern, tycker jag iallafall. Nu behöver det inte bli kallare.

Ha ni druckit Dufvenkroks Chilli/Choklad glögg? Om inte så gör det, för uj uj uj vad god den är. Finns att köpa i vilken mataffär som helst.

Snart är det helg. På lördag har jag och älskling bjudit hem fina vänner på en sällskapsspelkväll med vin. Mycket trevligt kommer det bli!

Nu ska jag dra några drag med dammsugaren.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: linda

Heej söt! Jag har inte heller nån insperation att skriva i bloggen än...hoppas den kommer tillbaka snart :) Jag skriver ju typ aldrig!

Du missar inget i skulan idag så du vet, vi har bara jobbat på vårt personliga brev och så ska vi ut o leta praktikplats :P

Krya på dig!!!

Massa kramar

2009-11-16 @ 10:45:29
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback