Gaaalet kul!!

Men oj vad kul vi hade igår! Jag och älskling åkte hem till baby på fest och det blev en riktigt lyckad kväll med fina människor. Jag undrar om inte jag har dom finaste vännerna i världen?

Nu är älskling iväg och kollar på fotboll. ÖSK mot något annat lag. Sista matchen för i år idag.

Just ja, jag är med i FB igen. Två år sedan sist, men nu ger jag det en sista chans. Ska försöka bli lite långvarigare där den här gången.

Imorgon ska jag ta blodprov på morgonen, sen ska jag till skuuulan. Vi får tillbaka provet som vi skrev i fredags. Håll tummarna att det gick bra!

Ha en skön söndag nu.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback