Sol? Hahah näää

Ursäkta men skulle det inte vara sol och 20 grader varmt ute idag? Jag ser en grå himmel och 12 grader varmt, en väääldans skillnad om ni frågar mig.

Idag ska jag hursomhelst träffa min mammi. Vi ska först luncha, sen ska vi ut till sommarro och gå med mammis hund. Supermysigt. Skulle vilja träffa Ewe också, men hinner inte idag.

Ska tvätta ikväll också *gråtattack*  och efter det ska hun på fotboll. Vad ska jag hitta på då? Hmmm, ordnar sig nog.

Det känns tomt att inte ha något att plugga med. Vid en här tiden på måndagar brukar jag göra mig iordning för att åka till sam b. Men nu, inget. Därför ser jag till att hålla mig sysselsatt hela dagarna framöver. Idag mammi, imorgon Ewe och J, på onsdag C och hennes dotter. Torsdag och fredag har jag inga planer än, men det kommer =)

Nä, ska ta och läsa runt lite på olika bloggar nu, sen är det dags för Days innan jag drar.

Förresten, Ewe, vet du, i fredags tvingade jag hun att kolla på Days med mig. hahhahaha han tyckte det var så sjukt dåligt. Är det du och jag som har dålig smak eller är det resten av befolkningen som inte förstår att det är bra tv? Jag tror på det andra, för dålig smak, du och jag? näää skulle inte tro det va?

Ok, ha en fin dag alla!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Miss E

Så klart att det är fel på resten av befolkningen:)

Days är ju bäst;)

2009-05-26 @ 00:53:05
URL: http://gotomisse.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback