Sista skoldagen!

Tjoho idag är det sista skoldagen och den spenderas på engelskan. Vi ska ha picknick och bara njuta, så det känns inte ansträngande att gå dit precis.

Igår var en MYCKET bra dag. Först spenderades den med mammi i sommarro. Det var så skönt väder och helt underbart att gå där. Vi pratade och skrattade hur mycket som helst. Sedan åkte vi hem och fikade hos henne.

Efter det var det dags för tvättis. Det gick smärtfritt haha. Sen åkte hun till fotbollen och jag åkte till pitchers och satte mig där på uteserveringen med Ewe. Oh my god vad vi hade kul =) Vi drack en hel del rödvin, asgarvade, snackade med några bordsgrannar som var helt ute och cyklade. Tur nog hade jag och Ewe en hel del vettigt att berätta för dom. Alltså en helt perfekt kväll som snart måste göras om.

Jag cyklade hem vid halv tolv, samtidigt som jag pratade med hun i mobilen. Min fina älskling var så snäll som pratade med mig, även fast han behövde sova eftersom han skulle upp tidigt idag. Det var ju inte så att jag slutade prata när jag kom hem och kröp ner i sängen heller. Min fina älskling, vad vore jag utan honom?

Hur som helst så är jag lite smått seg idag. Men ska rycka upp mig nu när jag har kollat på Days, ska rota fram lite kläder och sen dra till skolan. Ikväll ska det fikas på stan med hun!

Ha en bra dag!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback