Plugg plugg plugg och oboy

Sitter här och skriver ett jätte-PM om mänskliga rättigheter i Kina. Det ska vara klart tills på söndag och jag började idag, aja baja på mig, men jag ska nog hinna =)

Hun är och spelar golf med J, hoppas dom slipper regnet. Jag fick tillbaka ett historiaarbete idag förresten, MVG =) Piggade upp mig kan jag säga. Det skulle vara väldigt kul att få MVG på det här PM:et jag skriver nu, men vetifan alltså, Sam-läraren är ganska hård. Men man kan ju alltid hoppas.

Nä, har inte tid att skriva här. Just ja, imorgon har jag sista delen av nationella provet i engelska. Jag fick förresten VG på de två första delarna, inte helt fy.

Hoppas ni har det bra!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag tror att du får ett MVG på provet idag!

2009-05-08 @ 10:44:11
Postat av: Fiia

jA HALLONPAJ ÄR GOTT! Oj dåå. ;)

ska mummsa lte här snart igen.

nää det har jag aldrig testat så ge mej receptet. =)



Ska du shooppaa? Hittade du nått fint i så fall??



Kramar

2009-05-08 @ 14:54:40
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback