Ny chans

Okej, vi ger golfen en ny chans idag. Om en liten stund åker vi till golfbanan och idag får det gärna låta bli att regna. Jag ser inte ett endaste regnmoln på himlen, så håll tummarna för oss!!

Just ja, nu har jag officiellt sommarlov. Jag skickade in sista uppgiften idag. Visst visst, jag har en lektion kvar på tisdag, men den ser jag inte som en lektion, för vi ska bara ha picknick då! Massa mys =)

Nä, ska klä på mig nåt bra nu.

Slänger upp min favoritlåt för tillfället. Flipsyde med When it was good. Vill bara dansa dansa dansa när jag hör den!!

 

Lyssna och njut...eller dansa!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Grattis och vad skönt att skolan är slut.

Nu väntar större saker på dig eller er kanske jag ska skriva.

Kramar till er båda mamma o blivande svärmor.

2009-05-24 @ 20:08:40
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback