Antik och kuriosa

Idag har jag varit på en antik och kuriosamarknad i stadsparken med min mammi. Hun anslöt sig lite senare dock, men först gick jag och mammi runt och rota. Det var mycket trevligt och jag fyndade (eller mammi rättare sagt, hon hjälpte mig att pruta) en trälåda som jag ska ha pelargoner i på balkongen. Tror det kan bli superfint. Vi sprang även på min fina vän C, hennes sambo L och deras söta bebis Natalie. Äntligen fick både hun och mamma träffa bebisen! Hon låg så fint i sin vagn och var sådär söt som bara hon kan vara.

Efter marknaden åkte jag och hun upp på stan och käka på pacos. Mumma =) Buffe är aldrig illa.

Nu ska jag strax följa med hun och slå lite golfbollar på G-vik. Jag ska självklart inte slå, men jag ska kolla på när hun gör det. Hoppas ni andra har haft en fin helg!

Imorgon ska jag iväg och ta nya blodprover. De ska väl se om värdet som jag låg skyhögt på sist har stigit mer eller om det är samma. Dumma sköldkörtel =( Jag har inte fått någon medicin än, men antar att jag får det nästa vecka. Mer info kommer senare =)

Nu måste jag dra!

/Golfhustrun

Förresten, här kan ni följa min bästaste bästaste vän Baby nu när hon är i USA med Mange. De ska vara där i fem veckor, så det kan bli mycket kul att läsa =)

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback