Sport sport sport

Blää nu kräks jag på all sport som har varit på tv:n HELA dagen. Jag vet inte hur många ishockeymatcher jag har hört i bakgrunden idag. Jag som hatar hatar hatar sport på tv. Men jag har ändå lyckats få lite gjort med pluggandet. Psykologin och samhällskunskapen är klara. har bara en engelsk bokrecension kvar, men den gör jag imorgon när inte älskling är hemma. För jag orkar inte plugga mer nu samtidigt som jag hör sport (och den verkar aldrig ta slut, det bara börjar nya och nya matcher) Snälla Baby kom hem snart så att jag får hänga hos dig på dagarna, hos dig är ingen sport så långt ögat kan nå!!!

Nä, ska stoppa in musik i öronen nu och läsa en bra bok.

/Golfhustrun

Ps: Älskling, var inte orolig, jag älskar dig mest av allt på jorden även fast du kollar på sport. Det är sporten jag hatar!

Kommentarer
Postat av: carina

Förstår dig, en gen efter hans pappa som gått i arv till båda mina söner....

2009-03-22 @ 19:30:48
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback