Randig

Idag har jag en randig, vårig tröja på mig. Väldigt fin och väldigt rolig information till er som läser =)

Idag har vi ätit köttfärslimpa med potatis och gräddsås. Jag tryckte ner lite äppelbitar i limpan och det blev grymt!

Vet ni, nu är det bara 6 dagar kvar till Rom! Ursäkta att jag tjatar så, men jag är så spänd och längtar så mycket. Ni som inte har varit där förstår inte hur underbar den staden är. Bara tanken att få spendera en hel vecka där med den jag älskar mest i hela världen gör mig helt yr. Tänk att få sitta på spanska trappan, solen skiner och vi äter en glass. Kan det bli mer perfekt?

Nu ska jag ta och maila en lärare.

Hoppas ni haft en fin dag.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Emil

Snart sitter vi där och äter varsin glass=)

2009-03-31 @ 12:39:05

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback