Psykologi

Sitter här och skriver på ett psykologiarbete. Väldigt intressant faktiskt. Just nu skriver jag om olika kriser som drabbar människor och hur man ska bemöta dem när kriserna sker.

Idag åt jag och hun' hemmagjord fiskgratäng med räkor, varma tomater och potatis. Hun' fick beröm för sina goda matvanor idag när han gjorde en hälsoundersökning på jobbet. Jag tog stolt åt mig berömmet =) Det är verkligen hun' som har fått mig att tycka det är kul att laga mat. Han berömmer mig alltid för att jag gör så god mat, och det får ju mig att vilja fortsätta! Jag kan ärligt säga att jag inte hade lagat mycket mat innan jag träffade älskling. Nudlar var liksom min basmat ha ha. Men nu är det superkul! Nånstans inom mig fanns en talang för matlagning och den kom fram tillsammans med hun' Tack mitt fina hjärta =)

Snart börjar Efterlyst. Ska nog se det. Men jag tycker det är pyttelite läskigt att kolla på det själv, så vi får se he he, men jag tror jag kommer kolla.

Imorgon har jag nationellt prov i engelska b..håll tummarna! och fortsätt håll tummarna att jag hamnar i samma grupp som E och J, utan dom är jag körd ha ha.

Nu ska jag logga in mig på msn och se om någon rolig prick är där. Ses vi kanske där?

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla snälla duu... Och jag hoppas du har rätt. Inge kul att må dåligt, mår inte dåligt heller eller jaa kanske.

Känner mej trött, nere orkeslös lixom.

Hade ja inte haft Felicia så hade jag nog gett upp.

Det låter kanske tragiskt men just nu känns de så..

Vill ju oxå må bra, orka göra saker o ja Busa massa med Felicia.

ÅÅ life is shiit somtimes..( hmm stavas?? haha)





Joo hon e jätte duktig på att baka. =)

Hon tycker även att det e super kul.

Så visst kan vi baka nått till dej nåndag. ;)





Läser alltid om allt smarrigt ni äter ( ja kanske inte idag då ja inte gillar fisk haha ) o önskar att jag vore så duktig på att laga mat. Mums!





Nu ska jag kolla på Gray´s Anatomy.







Kramar

2009-03-18 @ 21:16:00
Postat av: Emil

Gud vad söt du är om tycker det är läskigt att kolla själv. Men nu är jag hemma och kan ta hand om dig=)

2009-03-18 @ 21:30:40

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback