Pluggat

Sitter här och gör ingenting just nu. Har pluggat hela morgonen för att slippa göra det nu =) Börjar skolan klockan 14:15 idag, efter det ska jag upp med några klasskompisar på stan och käka sushi, sen tillbaka till skolan och ha svenska C. Så jag kommer inte hem ikväll förrän vid 20:15

Igår hade jag en stor redovisning i Sam B som handlade om FN. Det var jag och en till tjej som redovisade och det gick grymt bra. Vi höll på i över en timme och snackade. Vi använde PPP, visade små filmklipp och fick igång en jättediskussion rörande milleniemålen med klassen. Så läraren måste ha varit mer än nöjd =) och en nöjd lärare är lika med ett bra betyg.

Ikväll ska vi ha diskussion på svenska c klassen. Vi får diskutera valfritt ämne och det kan ju inte bli bättre! Är det något jag kan så är det att diskutera. Jag ÄLSKAR diskussioner =) Men sen finns det folk som inte kan diskutera, då blir jag trött och tappar stinget. Så jag hoppas min klass är bra på det, för då kan det bli riktigt kul!

Nu blev det mycket skolsnack ha ha, men det är typ det jag kommer ägna mig åt den här veckan.

Igår var älskling och kollade på ishockey hos sin bror. Jag var hos min mammi en stund, sen gick jag hem. Kopplade upp mig på msn och pratade med fina S en stund.

Nä, ska ta och göra nåt annat nu. Typ kolla på Oprah aha ha!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback