Mello!

Om en stund börjar mello, självklart ska jag kolla. Det är ju tradition =)

Idag har jag pch hun' varit på stan. Vi käkade på åhlens, gick rnt lite på stan (jag köpte tanfärgade gladiatorsandaler och ansiktskräm) sen gick vi till Waynes och drack chailatte. Där satt även J och hennes pojvkän C, nyss hemkomna från Thailand, så de var bruna och fina. Vi slog oss ner hos dom och prata å prata. Plötsligt började de släcka ner cafeet, de stängde alltså, så det var bara att bege sig därifrån. Mycket trevligt var det iallafall, de vekade ha varit på en otroligt varm men ändå kul resa!

Vi ska snart beställa pizza från Magic Pizzeria. Har aldrig käkat där, någon som gjort det? Är det bra pizzor?


Mina nya shoes, perfekt färg. Letade efter sånna hela förra sommaren men hittade inga, så jag är superglad. De ska definitivt tas med till Rom!

Ha ha hun' kollar på ishockey just nu och helt plötsligt var det någon som bara slutade kunna åka skridskor, han såg precis ut som Bambi, så tack vare det så vann det andra laget. Lustigt. Stackars bambikillen.

Nä, ska läsa lite bloggar nu, sen beställa pizza.

/Golfhustrun


Kommentarer
Postat av: Emil

Riktigt snygga skor det där =)

2009-03-15 @ 12:08:54
Postat av: Emil

Gud!!! Vilka söta fötter du har=)

2009-03-16 @ 13:28:39

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback