Gäsp

Jättegäsp. Jag är så trött så trött. Ska gå och lägga mig strax. Hun' och jag kollade nyss på en dokumentär om Josef Fritzl. Man ryser i hela kroppen bara av att se det avskummet.

Ida har jag och hun' varit ute på marieberg. Vi köpte present till mammi som fyller imorgon och sen åkte vi till Dormy där hun' köpte massa nya snygga golfkläder. Bland annat ett par Lindebergbyxor, en Oscar Jacobsson-tröja och en Bunker mentality-pike. Såå fint alltihop.

Vet ni, nu är det bara 10 dagar kvar till Rom! Skoja inte att jag längtar =) Låt nästa vecka gå fort fort fort.

Nä, orkar inte skriva mer nu. Ska lägga mig och läsa en av böckerna som kom på posten idag, Dagen då min dotter blev galen.Den verkar bra.

Sov gott, hörs imorgon!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeej.. Vart har du tagit vägeeen?? Saknar dina blogg inlägg ju.

Hoppas allt e bra med dej iallafall.. =)



Kramar

2009-03-28 @ 06:52:34
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback