Fredag!

Wiie det är fredag idag, skööönt! Den här helgen ska jag bara vara hemma. Umgås med hun' och så ska jag plugga lite, har endel jag vill få klart, eller åtminstone börja med. Någon som har en idé om ett ämne till en essä? För det är torka i min hjärna och jag kommer inte på någonting. Ibland är det svårt när man får välja ämne själv.

Snacka om att det är grått och trist ute idag. Vad fan har hänt med solen? Strejkar den eller nåt?

Nu är det lite mindre än två månader tills min Baby kommer hem från sin lååånga resa i Thailand. Visserligen kommer hon bara vara hemma i några dagar, för sedan drar hon till USA på bilresa i fem veckor, men ändå =) Jag hinner iallafall umgås liiite med henne. Efter USA så ska jag fängsla henne ha ha, saknar ju en del av mitt hjärta, det kan aldrig vara bra för hälsan =)

Snart ska jag iväg och lyssna på två redovisningar på Samhällskunskapen. Rätt soft måste jag säga, sen är det bara att dra hem. Hela veckan har faktskt varit skön. Speciellt engelskalektionerna. Jag har så grymt kul där och allt är tack vare personerna som jag sitter med. E och J, ni är för sköna, engelskan skulle vara sjukt långtråkig utan er! Dessutom tror jag att E är den första i världen att jämföra Romeo och Julia med Excorsisten ha ha, men fan vad rätt hon hade! När hon jämförde igår blev det sådär jobbigt ni vet, när man börjar asgarva bara man kollar på varandra. Liiite jobbigt med tanke på att alla var döstysta i klassrummet.

Herregud, S skickade över lite gamla kort på mig och henne igår och jag har inga ord he he. Jag hade helt glömt bort korten men inte situationen på dem =) S är en vän som jag känt ända sen högstadiet och på gymnasiet hade vi det så grymt kul. Sen förlorade vi kontakten sådär som man kan göra, men nu så har vi börjat knyta den igen och jag kan inte vara lyckligare. Hon är en fin människa som alltid har betytt mycket för mig!

Nä, ska ta och sätta fart nu. Kanske skriver mer ikväll. Inte för att det är troligt, för jag kommer nog vara fastklistrad i hun's famn =) Just ja, hun' och jag ska ju upp på stan sen också! Kul kul.

Ha en fin fredag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe Blir ju tårögd!! <3

Fint skrivet om lilla mej. =)

Men tycker såklart det samma om dej, tycker det va synd att vi tappa kontakten men de är sånnt som händer..



Åå vem är det som är ute och reser så mycke? Kul!



Ska du shoppa nått på stan idag då?

själv ska jag till... tadaaam













SYSTEMET!

haha









Nää ha en bra dag vännen!



Kramar

2009-03-13 @ 11:08:22
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback