090323

Sitter här och käkar limpmacka med ost och dricker varm oboy. Det fick bli dagens lunch. Hur gott som helst. Jag tänker på när man var liten och åkte pulka med dagis i någon backe. Då käka man alltid limpmacka och oboy.

Anyway. Jag har nyss varit i skolan och haft sam b prov. De gick rätt bra tror jag banne mig. Tror i alla fall att jag hamnade på ett vg.

Ska snart sätta igång med min engelska bokrecension. Känner mig lite oengelsk just nu bara. Blir det kanske bättre om jag kollar på ett Oprah avsnitt först? Tror nog det!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Du måste ha varit så söt när du åkte pulka=)

2009-03-30 @ 13:17:43

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback