090304

Hello =)

Idag är jag ledig, alltså heeelt ledig. Har inget plugg att göra hemma eller nåt, för det har jag varit smart och gjort klart tidigare. Så idag tänkte jag slänga ihop en köttfärslimpa som jag och hun' kan äta ikväll.

Idag ska vi ut till Marieberg och kolla in Lagerhaus som har öppnat där. Dom har en hel del fint.

Åh vad våran kisse var gosig i morse efter hun' hade gått till jobbet. Då hoppade han upp till mig i sängen och gosade in sig i min famn. Sen somnade vi så, nästan som att vi låg sked ha ha ha. Han är världens goaste =)

Min fina vän C som skulle fått sin bebis på min födelsedag har fortfarande inte fått den! Snälla lilla knyte kom ut nu så att jag får börja överrösa dig med pussar å kramar.

Just nu dricker jag ett glas päronsaft, hur gott är det inte? Smakar sommar så att det bara skriker om det.

Nä, sk hoppa in i duschen nu, sen sätter jag nog igång med den där köttfärslimpan.

Ha de fint!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe jaa det skulle ju vara en fördel. =) hehe

Min Lilla Plugg häst!



åå lagerhouse.. vill oxå!!

Åå Köttfärslimpa MUMS! Bjud in mej vettja..



Se till att din kompis klämmer ut bebisen nu då.. ;)



Kramar te 1000

2009-03-04 @ 11:46:26
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback