090302

Hejsan bloggen!

Sitter här och gör i stort sett ingenting. Älskling kollar på hockeykväll, det gör inte jag. Loggade in mig på msn, men där var inte en enda online ha ha. Borde utöka min msn-lista med lite fler personer. Får ragga på skolan =)

Idag har jag varit hos frisören och klippt min lugg några millimeter. Den hade nämligen börjat hänga i ögonen. 20 pix gick det på, har nog aldrig klippt mig för så lite.

På fredag åker jag och hun' till Sthlm över helgen. God damn it vad jag ska njuta. Jag ska smäcka i mig så mycket hotellfrukost att jag storknar. Är det bara jag som äääälskar hotellfrukost?

På torsdag är det exakt en månad tills jag och hun' åker till Rom. Tror ni jag längtar?

I Stockholm ska jag kolla närmare på den här, dom här och den här. Hur fint? Det där var bara från Topshop, så självklart kommer jag kolla in en massa annat också. Jag menar, stan vimlar ju av Urban Outfitters, SOLO, PUB plan 3, Awesome Rags, Beyond Retro, Weekday =)

Idag har jag och hun' varit och storhandlat på Maxi. Gick förvånansvärt snabbt. Vi brukar alltid gå runt där skiiitlänge ha ha. Självklart tryckte vi i oss en korv efteråt. Det hör liksom till.

Jag tycker våren kan komma nu så att jag får inviga min nya skinnjacka och mina nya tygskor. Men just nu känns det lååångt borta med tanke på den enorma snö/regn-storm som var idag. Tvi säger jag bara.

Oh oh oh, jag och hun' såg Ronja Rövardotter igår på TV4FILM, hur bra är den inte? Vaffö dårå? ahhaha, såå bra.

Nä, ska sluta svamla nu. Hockeykväll verkar vara slut.

Smell ya later!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mmm Hotellfrukost är GOTT!!

Mums. Hoppas vädret blir bättre att snön/blasket försvinner!

Vill oxå ha år ju!



Kram

2009-03-03 @ 08:21:08
URL: http://fiia85.blogg.se/
Postat av: Emil

Nu är jag trött på att kleta ner mig själv med mat hela tiden! Det är nog bäst att du matar mig=)

2009-03-03 @ 09:07:01

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback