Vänner

Alltså jag förstår inte...idag träffade jag Baby igen och jag förstår inte hur jag har klarat mig utan henne i 6 månader. 6 månader!!! Det finns inte. Hon är så mycket mer än min vän. Hon är min syster, min själsfrände, min ängel.

Idag träffade jag fina C och hennes Natalie också. Det var så himla kul att sitta och fika med henne och Baby, det var inte igår precis som vi tre umgicks samtidigt. Vi pratade massa gamla minnen (jaaa Teneriffa 2007 kanske kom upp ahhaha) Helt underbart. Imorgon hoppas jag på fint väder, för då ska jag ta en promenad med C och Natalie.

Nu är älskling och spelar golf på Lanna, hoppas han är bäst =) Min älskling som jag alldeles alldeles snart ska gifta mig med och jag kommer aldrig någonsin släppa honom. Sorry girls he he

Nä ska dra igång något avsnitt av SATC, kanske den när Miranda föder barn och Carrie å Big dansar i hans lägenhet till Moon River. Jag ryser åt det avsnittet för att det är så bra så bra. Kolla nedan så förstår ni vad jag menar. Åhhhhhhhh så bra!
 
 


Just ja, ni som har sett SATC filmen kanske kommer ihåg att Carrie har en nyckelring i guld som är formad som ordet LOVE. Exakt den nyckelringen fick jag av min Baby i måndags, hon hade köpt den i NY till mig, för hon kommer ihåg hur fin jag tyckte den var i filmen. Den är i 18 karats äkta guld. Om jag blev glad? Gissa =)

Jag hittade en bild på den!



Okej, ha en fin kväll.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback