Tvättar

Håller på och tvättar just nu, är så sjukt tråkigt. Men vad skönt det är när det är klart!

Tidigare idag var jag på stan, köpte en liten present till min älskling. Han blev glad för den =)

Jag har så svårt att bestämma mig för vad jag, eller rättare sagt vi ska göra midsommar. En stor stor del utav mig vill vara hemma och fira med hun och min bästaste bästaste Baby. En annan stor del utav mig vill uppleva en lika underbar midsommar som förra året. Då var jag och hun på västkusten och herregud vad det var bra! Därför vill vi prova på stockholms skärgård i år och se om det blir lika underbart. Men som sagt, det är så svårt att bestämma sig.

Ska fortsätta med tvättandet nu.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååå jag tvättade oxå idag. ;)



haft en bra dag annars då??



Kramar

2009-06-11 @ 21:41:36
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback