På sööööndag!

Tjohooo på söndag händer det. Vaddå undrar ni, jo det ska jag berätta, för då kommer min Baby hem!!! Den här gången stannar hon hemma permanent dessutom. Inge mer ut och flänga i flera månader i sträck. Nej nej, nu ska hon slå sig till ro, skaffa en lägenhet, kanske boyfriend? och umgås med mig mig mig!!! Jag känner på mig att det här kan bli en myyyycket bra sommar =)

Idag ska jag till tandläkaren igen. Jag var ju där förra måndagen, remember? Hur som helst så var jag där med en inflammerad visdomstand (jag har en endaste visdomstand kvar och faaan vad den krånglar) Tandläkaren tog bort inflammationen och allt var frid och fröjd. Men i fredags återkom den och nu gör det tusen gånger ondare än förra måndagen. Känns som hela kinden är inflammerad. Så vi får se vad för kul tandläkaren hittar på idag. Antar att det kommer göra mest ont i plånboken.

På lördag blir det kalas, då fyller svärmor år. Eller nä, hon fyller på söndagen, men vi tänker fira henne på lördagen. Dessutom har hennes man fyllt dagarna innan, så det blir dubbelkalas. Hun och jag fick tag på två mycket fina presenter i Sthlm, som jag hoppas kommer göra succe!

Nu ska jag gå till affären och handla lite mat inför kvällen. Har inga planer på vad det blir för middag, men det löser sig!

Hoppas ni har haft en bra helg.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback