Mums

Pizzan blev god, riktigt god =)

Har nyss kollat på den där nya serien på fyran med Peter Magnusson, Blomstertid. Åhhhh vad bra den var hahaha. Äntligen ett bra svenskt tv-program, det finns inte alltför många av dem!

På fredag ska jag äntligen till doktorn och börja med min medicin. Min doktor hade "glömt bort" mitt ärende och när jag ringde och påminnde honom fick han en chock. Tydligen ligger jag så högt i mina värden att jag i stort sett borde vara sängliggande. Han frågade gång på gång om jag verkligen inte kände mig sjuk. Dessutom bad han om ursäkt att han hade missat min remiss. Tur att jag ringde och kollade läget, annars hade jag kanske blivit så sjuk som läkaren tror att jag borde vara!

Nu är det kväll och jag ska gå och lägga mig, eller vi rättare sagt. Det har varit en fin kväll trots tvättandet!

Sov gott

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad e det för feeel på dej?? Blir ju orlig. =O/

Hoppas det inte är nått jätte allvarligt.



Ha det bra gumms!



Kramar

2009-06-04 @ 07:55:00
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback