Midsommar

Åhh vilken bra midsommar jag och hun hade. Vi var med mina närmsta vänner och det var så himla kul. Vi grilade, drack vin, skrattade i mängder, spelade kubb och sällskapsspel och skrattade ännu mer. Jag kan inte minnas många misommrar som har varit såhär bra (okej, inget kommer slå förra året, men den går inte riktigt att jämföra)

Idag har vi varit i Åsbro en kortis och hälsat på. Mycket trevligt och väldigt goda våfflor!

Efter att vi hade varit i Åsbro svängde jag och hun in på ett ställe och spelade minigolf. Hun vann (jag lät honom vinna)

Nu ska vi strax grilla hamburgare och bara njuta. Det är länge sedan vi var hemma en lördagkväll, så det ska bli riktigt skönt.

Hoppas ni hade en lika bra midsommar som jag!

Här kommer lite pics från igår


Grillningen är igång




Djup koncentration av L  så att köttet blir bra


Finaste C med sin babykula


Ch, J och Baby väntar på mat




Älskade hun läser på instruktionerna till ett sällskapsspel


Min bästaste Baby å jag

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

En underbar midsommarafton var det=)

Jag älskar dina vänner, de är så roliga och trevliga!

Men som sagt, inget slår förra året!

2009-06-20 @ 22:46:31

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback