Lovely

Åhhh den här låten skulle vi definitivt ha spelat i Elins stuga, på den tiden då vi alltid festade där..eller hur Fia?

Hahah jag kommer ihåg en gång när vi festade där, vi var väl typ 18 då, kanske 17. Det här var innan festen började. Jag, Fia och Elin sitter och spelar något spel på Fias dator, eller om det var Elins. Hur som helst, vi sitter iallafall där och helt plötsligt från ingenstans springer det in två skitstora hundar i rummet. Fy faaaan vad vi blev rädda ha ha. Jag minns inte vems hundarna var eller något, men just den situationen. Trodde ett tag att jag skulle göra i byxorna.

Vilka tider.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha Jaa det va tider de!! Shiit va kul vi hade igentligen. Haha ja jag kommer oxå ihåg den dagen/kvällen haha shiit trodde ja skulle dööö.. haha minns hur vi skreeek.

haha kul va det!



Hehe



Hoppas du haft en bra sommar dag idag iallafall.. =D



Kramar

2009-06-23 @ 19:11:45
URL: http://fiia85.blogg.se/

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback