Lista

Jag har ingenting att göra just nu, så jag tänkte fördriva tiden med att svara på en sådan där lista som alla bloggare svarar på he he

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Älskling
3. Hur lång är du? 157, men 158 i passet =)
4. Vilken var den senaste film du sett? Taken
5. Vem ringde du senast? Öhhh, det var nog älskling
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? he he Java blir bra, vi ses utanför 15:10...till Ewe, vi ska fika idag nämligen
7. Vad är dagens planer? Fika och prata med Baby som kommer hem från staterna idag!!!!!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Hmm, det måste ha varit i onsdags, eller tisdags kanske? Hjälp kommer inte ihåg .
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna med lite brunt i
12. När vaknade du idag? Tio
13. Har du någon gång hittat en katt? Nää, men jag har köpt desto fler =)
14. Vilken är din favoritplats? Äsklings bröst
15. Vilken plats föredrar du minst? Frankfurts flygplats?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en villa någonstans i Sverige tillsammans med älskling och våra tre barn
17. Vad skrämde dig som barn? Rädslan att mamma skulle försvinna
18. Vem fick dig att skratta senast? Svärmor när hon läste ur David Batras bok "Den som inte tar bort luddet ska dö"
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det kan man aldrig vara för ung för, men nä, jag äger inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär, men är sugen på en bärbar. Hatar sladdar nämligen!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? En, och älskling har också en.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Närke i mitt hjäääärta låt mig besjunga dig nuuuuu
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja tyvärr
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Det tycker jag, har väääldigt lätt att få kontakt med nya människor
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass med tutti-frutti strössel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Been there, done that
29. Tycker du om kinamat? Oh ja!
30. Tycker du om kaffe? Jodå, men te är godast!
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger sida
33. Kan du spela poker? Jajamen, det var det första min pappa lärde mig när jag föddes ha ha
34. Tycker du om att mysa? Läs gamla blogginlägg så får ni svaret där
35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av hun!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää
37. Vill du ha barn? Ja det är klart
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, speciellt på fyllan
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jag följde med en kompis i en ambulans när jag gick i tredje klass, hon bröt benet på gympan.
40. Föredrar du havet eller en pool? Knäpp fråga, havet såklart!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor
42. Äger du dyra smycken? Den 11:e juli gör jag det!
43. Har du någon gång testat narkotika? Usch nej, verkligen inte
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Popcorn
45. Vem är den roligaste människan du känner? Baby!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ja herregud, speciellt ett stort hemsk ärr på högra smalbenet om jag fick en gång när jag rakade benen på fyllan. Det gör jag INTE om.
47. Vad har du för ringsignal? Svennebanan
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej tyvärr
49. Flirtar du mycket? Ha ha det händer väl
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Smögen
51. Kan du byta olja på bilen? He he det tror jag inte
52. Har du fått fortkörningsböter? Nää
53. Vilken var den senaste bok du läste? Näckrosbarnen
54. Läser du dagstidningen? Ja, måste ju veta vad som händer ute i världen
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Elle, sedan massa år tillbaka
56. Dansar du i bilen? Men hur gör man det? Jag sitter ju ner i bilen
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett brev till min pappa
59. När var du i kyrkan senast? Öhhh, det var nog förra året i Paris. Då var jag inne i Sacre Couer. Men gud, har jag inte varit i en kyrka sedan dess?
60. Vilka personer utmanar du? Den som har lust!

Jaha det var min lista. Nu ska jag strax träffa Ewe

Åh igår var en underbar dag! Jag och hun var ute i sommarstugan och firade han mamma och hennes man som fyllt år. Eller hans mamma fyller idag faktiskt, Grattis i maaaaassooorrr!!!! Vi var ute i stugan ända till halv tolv på kvällen, men det var så himla kul. Vi skrattade massor och bara njöt.

Nu är hun och spelar golf med sin bror och J. Hoppas verkligen inte det kommer någe regn.

Nej, göra mig i ordning.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback