Fint väder

Men oj vilket fint väder det är idag! Värsta sommaren ju =)

Jag och älskling åker ut till Åsbro idag igen, måste ju ta vara på de här fina dagarna!

Imorgon ska jag träffa Baby, C och henne lilla Natalie. Det blir första gången som Baby träffar Natalie, så det blir extra kul!! Älskling blir borta hela dagen imorgon. Först ska han jobba och direkt efter det ska han spela golf på Lanna med en massa människor. Jag håller verkligen tummarna för ett fint väder!

Midsommar verkar bli helt underbar, jag ska nämligen få spendera den med Älskling, Baby, Honey, C och J, och deras respektive. Det kan inte bli mer perfekt, en midsommar med mina allra bästa vänner, kan det bli bättre? Ja, det skulle kunna vara sol också, men man kan ju inte få allt!

Nu ska jag packa ihop lite grejer som ska med till Åsbro.

Ha en fin sommarkväll!!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback