Årets första dopp

Vilken skön dag! Det har varit hur varmt som helst, så jag och hun åkte och badade i Katrinelund med ett stort gäng vänner. Vattnet var helt underbsrt skönt och stämningen var på topp. Måste göras snart igen!

När vi kom hem satte vi på grillen och grillade grillspjut och åt det tillsammans med potatisgratäng. Mumma, satt som en smäck efter allt badande. När vi var mätta skölje tröttheten över oss och vi somnade i varandras famnar på soffan.

Igår kväll blev superkul. Vi satt ett helt gäng, i en av soffgrupperna på Oleary's. Hela kvällen satt vi där och drack öl, drinkar och vin. En farlig blandning, men huvudet har faktiskt mått bra idag!

Nu ska jag väcka hun som ligger och snarkar i soffan. Hoppas eran dag har varit super!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Tack för en underbar helg älskling=)

2009-06-29 @ 08:55:31

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback