Ännu en het dag

Idag var det lika varmt som igår. Jag, C, Baby, C och hennes söta Natalie la oss i stadsparken och bara njöt. Vi skrattade, skvallrade och hade det sådär bra som man bara kan ha med riktigt nära vänner.

Vid 16 packade vi ihop, C och Natalie skulle på kalas hos C:s farmor, andra C åkte och jobbade, jag och Baby åkte till Java och åt bakad potatis. Hun anslöt och åt en han också. Sen åkte Baby till jobbet medans jag och hun åkte och spelade minigolf. Hun vann som vanligt (därför att jag som vanligt lät honom göra det =) Det var riktigt varmt att spela. Sen åkte vi hem och kollade på underbara underbara Ernst på tv. Efter det gjorde vi toast och satte oss på balkongen.

Där har vi suttit fram tills nu, och nu är det sänger som väntar.

Dagen har varit helt underbar.

Imorgon börjar helgen.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback