090630

Hur har ni det i värmen?  Själv försöker jag vara ute så mycket som möjligt, i skuggan alltså.

Igår tog jag och äskling en promenad på kvällen. Vi fånade oss och tog en massa kort, riktigt kul! Vi hamnade äve vid Ronnie Petersons grav, älskling hade inte sett den innan.

Idag ska jag och hun iväg och bada, känns nästan som att det är det enda man orkar just nu. Allt annat är ansträngande, t.o.m att skriva i bloggen ha ha.

Nu ska jag upp på stan och köpa solsykddsfaktor.


Från när vi var och badade i Katrinelund härom dagen


Verkligen bra ställe!


Ronnies grav


Älskling tar det lugnt på en bänk


Älskling plockade blommor åt mig =)


Avslutar med en supersöt bild på Natalie. Blir man mycket sötare än såhär?

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag älskar att bada med dig=)

Lova att det är med mig som du har haft det bäst i vattnet! Det är viktigt för mig att det är så!

2009-06-30 @ 23:15:57

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback