Some new IKEA shit

Sitter här nu, nyss hemkommen från IKEA. Hun håller på och sätter ihop en ny hylla som vi köpte till badrummet. Blir nog väldigt bra.

Snart ska vi hem till min mommo och käka. Vi ska få våran bröllopspresent av henne och mamma =)

Jag ställde nyss in lite nya böcker i bokhyllan som jag köpte nere i västkusten. Jag köpte Johan Theorins två böcker nattfåk och skumtimmen och så köpte jag Hypnotisören av Lars Kepler. Lars Kepler som förresten är ett pseudonym för en annan författare, vem vet jag inte. Men boken verkar ruggigt bra! Här kan ni läsa en recension av den
Är det någon som har läst böckerna?

Nu ska jag spana på min sexiga man som bygger och grejar =)

/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback