Partej

Imorgon ska jag och hun ha våran bröllopsfest ute i Åsbro. Igår köpte vi all mat som behövs och idag körde vi ut det till stugan. Imorgon hämtar vi smörgåstårtan. Huns mamma och hennes man hade gjort det jättefint därute, jag och hun har ju inte varit där på ett tag med tanke på att vi har varit på semester. Men dom hade fixat nytt tak över dörren till stora stugan, rensat i uterummet (för att vi ska få mer plats där imorgon) och målat om i köket. Superfint och fräscht blev det!

Det ska bli så kul med alla vännerna som kommer imorgon. Mina vänner är min familj, utan dom är jag inte hel. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom vid min sida. Baby är min syster, punkt.

Nu ska jag gå och leta efter ett par passande skor som jag ska ha till min klänning imorgon. Vet ni förresten vad det bästa av allt är? joo att det kommer bli sol imorgon! Kan man ha mer tur efter två sådana här regndagar? Jag tror det är mina kära där uppe som vet om att jag och min man ska ha fest, så då har dom sett till att det blir sol och fint =) Tror inte ni det?



/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: carina

Nu kommer solen, hoppas den orkar ta bort det grå runt om.

2009-08-01 @ 07:30:19
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback