Golfdag och mamma

Idag är hun och pelar golf med ett stort gäng på Mosjö. Han blir borta hela dagen. Själv ska jag passa på att gå hem till min mamma och mormor.

Igår kollade jag och hun på MJ hela kvällen. Jag tycker det var en väldigt fin ceremoni. Jag svalde hårt några gånger till fina ord, men det brast helt när MJ:s dotter höll tal. Det kändes som att alla grät då. Mamma skickade sms och sa att hon gjorde det (hon gjorde det visserligen redan när Jermaine Jackson sjöng Smile, men ändå) Älskling grät, kommentatörerna på tv var grötiga på rösten och så jag då. Hur var det med er? Kunde ni hålla tårarna borta?



Nu ska jag fixa lite, sedan dra iväg.
 


/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Herregud vad jag älskar dig=)

Nu är det så himla nära tills du är min på riktigt=)

2009-07-09 @ 16:59:41

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback