Trasig innebandyklubba

Idag ska hun' och jag upp på stan. Vi ska försöka lämna tillbaka hans innebandyklubba som gick sönder när han spelade match i lördags. Han har inte haft den så länge och med tanke på priset så borde den hålla längre!

Jensen var grymt god igår. Såsen satt som en smäck och vi avrundade lunchen med en bananasplitt. Gott och nyttigt =)

Idag har jag varit i skolan i en och en halv timme. Kan tyckas meningslöst, men det var bra information till ett arbete som startar nästa vecka.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite om Örebros historia. Ska försöka knåpa ihop ett arbete om det som ska vara inlämnat senast vecka 8. Visst visst, det är rätt långt dit, men det kommer säkert komma upp sjuttioelva andra arbeten tills dess, så lika bra att göra klart allt så snabbt som möjligt. Annars blir det bara panik i slutändan.

Om en månad och fem dagar fyller jag 24 =) På fettisdagen faktiskt. Funderar på att fira med semletårta då. Men hur ska jag få in i min hjärna att jag fyller 24? När jag knappt vet att jag är 23? Det var en i skolan som frågade mig förra veckan hur gammal jag är. 22 svarade jag. Sen efter typ 2 minuter kom jag på, nä va fan jag är ju 23! Så jag fick ändra mitt svar till personen, som för övrigt kollade på mig med oförstående ögon. Typ "vet-du-inte-hur-gammal-du-är-ögon" Det hade kunnat kännas pinsamt, men jag är van. Det är mig i ett nötskal att vara allmänt förvirrad.

Nåja. Läsa om Örebro var det.

/Golfhustrun


Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback