Storm

Shit vad det blåser ute. Jag höll på att flyga rakt ner i svartån när jag cyklade från skolan. Skolan gick för övrigt bra idag. Alltid massa stress när det är terminstart, men jag tror jag fick ihop mitt schema bra. Jag var tvungen att byta min psykologikurs. Den skulle jag egentligen läsa på tisdagar i skolan, men jag upptäckte idag att jag har engelska samtidgt. Så nu läser jag psykologi på distans istället. Blir nog bra.

Just nu äter jag lunch. Keso med skivad banan och tonfisk. Låter hemskt men är ljuvligt gott.

Vi ska tvätta idag jag och hun' Sorgligt tråkigt men det behövs.

Let's dance började i fredags. Jag och hun' försökte verkligen kolla. Men efter en halvtimme (vilket borde vara rekord) höll mina ögon på att börja gråta av uttråkighet. Jag vet inte vad det är med det programmet som gör att jag tycker det är så trist. Val av dans kanske? Jag och pardans går inte riktigt ihop, det är sånt som mormor sysslar med. Lite roligare vore det väl om man fick se Hasse Aro dansa break? eller hip hop?

Nä, ta och packa tvättispåsen nu kanske.

See ya later!

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback