On my way

Nu har älskling åkt till innebandyn och jag är på väg till mammi. Idag har jag haft engelska i skolan. Måste säga att det gick förvånansvärt bra. En rolig grej är att min gamla vapendragare J också läser engelska med mig. Han och jag pluggade mycket ihop förra terminen och vi går väldigt bra ihop. Så engelskan ska nog flyta på smärtfritt!

Nää, dra till mammi var det.

/Golfhustrun


Ps: faan vad jobbigt där är att bryta upp. Nyss låg jag på älsklings bröst. Det var så varmt och skönt. Sen helt plötsligt stressa stressa iväg.

Ps igen: Imorgon ska jag klippa mig! Adjö fågelbo, välkommen änglahår.

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback