Mamma på besök=panikstäda

Idag kommer min mammi hit och äter middag. I och med det väcktes min städnerv. Varför är det så? Att så fort jag vet att mammi ska komma så städar jag. Även fast det kanske inte är stökigt och även fast mammi inte skulle bry sig om det var det. För hon är ju här för att träffa mig. Men jag vet att jag inte är ensam om detta fenomen. Mammi blir likadan när hennes mamma kommer och jag vet flera andra som är såhär. Och en annan fråga, är killar likadana? Jag tror inte det. Det är ett kvinnligt fenomen.

Älskling och jag ska iallafall bjuda på helstekt marinerad fläskfile med champinjoner, potatisgratäng och sallad med italiensk dressing. Mumma.

Just nu dammsuger älskling och jag kollar på.

Ha ha skoja bara, jag har nyss plockat undan lite. Men datorn lockade =)

Idag har jag förresten köpt marknadsgodis på Hindersmässan. Nougat såklart. Sen sprang jag på en säljare utnför systemet som sålde Situation Stockholm. En viktig tidning som jag tycker alla ska köpa.

Nä, fortsätta plocka lite kanske?

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Carina

Hälsa mamma!

2009-01-28 @ 18:09:00
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Emil

Det var treligt att ha din mamma på besök igår =)

2009-01-29 @ 13:46:23
Postat av: Emil

Nu sitter jag här igen och bara väntar på att få hämta dig vid skolan!

Jag ska strax åka, tänkte ta en kaffe på skolan innan du kommer ut.

I kväll ska jag ta hand om dig jättebra =)

2009-01-29 @ 17:44:38

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback