Laga mat

Efter en motgång i morse som fick mig lite ur form så behöver jag något som piggar upp mig. Jag har ju självklart min älskling här, ingen får mig att må så bra som han. Men ibland behöver jag göra något kreativt också. Vi hade planer på att gå på bio idag. Men vi väntar med det ett tag. Jag känner för att vara hemma. Dessutom är det så dimmigt ute att man knappt ser något.

Hur som helst så känner jag för att baka och laga mat. Det får mig alltid på humör. Det är så kul att fixa i köket. Då får jag tänka på annat. Dessutom är min älskling så söt när han hjälper till. Ingen är sexigare än honom när han lagar mat =)

Luddigt inlägg det här. Men hoppas ni har en fin söndag!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag ska få dig att må bra idag.

Du betyder ju allt för mig, jag mår som du mår.

Nu kommer jag och kramar dig =)

2009-01-25 @ 14:25:45
URL: http://.
Postat av: carina

Kramar til er

2009-01-25 @ 15:14:11
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Emil

Skickar massor med kramar till dig =)

2009-01-26 @ 13:34:04

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback