Konsten att inte göra någonting

Jag är på väg att bli hispig. Nu har jag försökt att inte göra någonting. Bara sitta med en bra bok. Tror ni det går bra? Hahahha näää. När jag har tillåtelse att inte göra något så går det inte. Men när jag verkligen måste ligga i och plugga, städa, laga mat whatever, då går det väääldigt bra. Då har jag inga problem med att lägga mig platt i soffan. Så fort jag läser en rad i min bok så kommer jag på massa saker att göra. Så nu ger jag upp. Jag lämnar hemmet. Mina ben ska föra mig hem till mammi där kaffe och fikabröd väntar. Hemma hos mammi borde det vara lättare att inte göra någonting.

På lördag ska jag och min fina älskling gå på bio. Vi ska se Changeling med ögongodiset Angelina Jolie i huvudrollen. Jag tror flmen är grym! Spana in trailern här vettja.

Nästa vecka ska vi se ett annat ögongodis, Brad Pitt i filmen The Curious Case of Benjamin Button. Jag antar att det är läge att bunkra upp med näsdukar, för den ska vara sorglig. Här har ni en trailer till den.

Nej, hem till mammi var det.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback