Insnöad

Men hjälp vad dålig jag har varit på att skriva här sen jag kom hem från sthlm. Ändring på det sker nu!

Igår jobbade älskling. När han kom hem åkte vi och handlade lite (mycket) på Maxi. Sen åkte vi hem och lagade god mat. Efter det mös mös mös vi =)

Idag står tvätt, plugg och kramar på schemat. Kanske lite snöbollskrig också med tanke på att det har snöat inatt.

Kan det inte vara april nu så att vi kan åka till Rom? Jag vill ju visa min älskling alla underbara platser som finns där, plus upptäcka nya med honom. För även fast jag har varit där två gånger innan så finns det hur mycket som helst mer att se. Problemet är bara att jag kommer väg dubbelt så mycket när vi har kommit hem, för italienska köket är grymt!

Den 12:e börjar jag skolan igen. Ska bli kul. Nya ämnen, nya klasskamrater, nya lärare. När denna termin är över så är det soooommmaaarrr!!! Och sommaren kommer bli den bästa någonsin, speciellt den 11:e juli klockan 14:05

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar, sen packa tvättpåsen.

Ha de fint

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback