Home

Nu är vi hemma igen jag och älskling. Vi har varit och sett underbara underbara Benjamin Button. Får inte Brad Pitt en oscar i år så äter jag upp alla mina handväskor, promise. Men gå och se den. Ta med näsdukar om du är känslig, för jag fick svälja hårt hårt på slutet plus torka bort tårar med älsklings hand. Om du går med din man/pojvkän se då till att ha sett någon sexig film med Angelina Jolie eller Scarlett Johansson innan (typ Wanted eller Vicky Christina Barcelona) tillsammans med honom. För risken att du sitter där med tungan i golvet under sista halvan av Benjamin Button är stor! Brad Pitt är så otäkt snygg att jag fick andnöd några gånger. Men om du då har sett sexiga filmer med de två jag rekomenderade så är det ingen risk att din kära blir svartsjuk. För då är det bara att hänvisa till att du faktiskt stod ut med sexiga tjejer när ni kollade på film sist =)

Men som sagt. Se se se Benjamin Button. Den är vacker, lågmäld och man mår bra. Dessutom blev jag sugen på att skaffa mig en segelbåt.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Det blir nog att vi kollar på The Wrestler ikväll.

Ha de fint!

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Tack för en underbar lördag älskling =)



Jag älskar att umgås med dig, egentligen behöver jag inte göra något annat över huvud taget för jag har det som bäst när jag är med dig!

2009-01-17 @ 23:41:42
Postat av: Emil

Nu ska vi upp på stan och luncha!

Jag älskar att luncha med dig på stan =)

2009-01-18 @ 12:50:09

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback