Diktanalys

Imorgon ska jag till skolan och analysera en valfri dikt från 1900-talet. jag har fortfarande inte valt ut någon, ska jag göra det strax. Jag har aldrig någonsin analyserat en dikt, så lite småpanik känner jag allt. Det är ingen där ute som har en fin dikt på lager, som ni även har analyserat?

Idag lagade jag makaronipudding med purjolök,broccoli och ädelost. Säger bara sweet =)

Ikväll ska älskling spela träningsinnebandymatch i Kumlaland. Älsklings pappa K ska dit och även ha hand om tiden. Det kommer han klara galant =) Älskling och hans bror ska för övrigt snart hem till sin pappa. De ska fixa nåt med K:s dator.

Nä, om jag ska ta och krypa upp i hun's famn nu innan han går. Jag gillar't.

/Golfhustrun

Kommentarer

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback