Söndag

Pust, jag blev precis klar med ett referat till Svenska C. Jag är osäker på det jag har skrivit, om det räknas som ett referat. Vi får se helt enkelt =)

Idag har älskling och jag varit på Marieberg. Vi testade massa snygga kläder på MQ och vi åt god kyckingsallad på The Coffee. Efter Marieberg åkte vi till GIH där älskling skulle spela innebandy. Hans lag förlorade och än en gång blev det bråk på planen. Denna gång var inte älskling inblandad, men det blir verkligen bara tråkigare och tråkigare att kolla på matcherna. Jag trodde man spelade för att det var kul, men vissa verkar bara gå in för att bråka. Tar de ut sina taskiga hemförhållanden på planen eller vad handlar det om? Vet man med sig att man inte kan spela lagsport så kanske man ska syssla med något annat? Jag syftar även på domare då. Gillar man inte sitt jobb som domare, att man bara tycker allt är pest, kanske man ska börja kolla sig om efter något annat?
Nä, fortsätter matcherna såhär så har i alla fall inte jag någon lust att gå och kolla och jag tvivlar på att älskling tycker det är kul att spela.

Oj oj oj vad goda bullar och kakor vi bakade igår, jag och hun'  Det blev vaniljbullar, kanelbullar och regnbågskakor.

Nu ska jag slänga in en lax  i ugnen, för hungern börjar göra sig påminda i min och hun's magar.

Hoppas ni har haft en fin helg.

/Golfhustrun

Kommentarer
Postat av: Emil

Oj oj oj vad goda bullar och kakor vi bakade igår, vaniljbullarna, kanelbullarna och regnbågskakorna var bäst.

2009-02-22 @ 17:44:46

Skriv några fina rader till mig

Ditt fina namn här tack
Vill du att jag kommer ihåg dig?

Här skriver du din e-post (publiceras ej)

Jag vill veta din bloggadress

Kommentar:

Trackback